cupcakes!!

Matilda är så fruktansvärt förkyld, synd om henne. Vi har vatt hemma nu i 2 dagar, det är ju inget fel på henne, hon är ju pigg om vanligt. Men man vill ju inte smitta alla. Är hon bättre imorn går vi till öppna förskolan i allafall, Matilda måste leka av sig. Svårt att undvika förkylning ju i dessa tider.

Kollade recept igår på tårtor och cupcakes, finns ju hur mycket som helst. Vet inte om jag vågar mig på att baka, det är inte min starka sida direkt. Hittade även ett recept på chocolate chip cockies som såg väldigt gott ut. Får se om jag kanske övar lite nu i dagarna inför Matildas kalas. Livs farligt bara man kommer ju äta upp allting på en gång, om det blir gott vill säga =)

Tycker det är så ruggigt och kallt ute just nu, längtar till vår/sommar. Man vill ju knappt gå utanför dörren nu om det inte är nödvändigt. Längtar till vi kan vara ute på lekplats och leka, kommer nog loppan tycka är kul. Jag och mamma satte Matilda på marken i söndags, och prövade gunga henne på gunghästar. Men hon såg inte så road ut. Får bli ett par skor snart till henne, nu när hon börjat gå min stora tjej

Imorn blir det mys med Angelica, ska träffa på mc donalds och käka o snacka skit, ser vi fram emot

Ha en trevlig kväll







Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas Matilda är bättre imorgon så Elias får flirta lite....=).... kram

2011-02-01 @ 21:19:33
URL: http://matannika.blogg.se/
Postat av: syster

Oj, vad gott det skall bli med cupcakes på kalaset!!!

2011-02-03 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0