Helg!!

Då var helgen här. Fredrik har varit ledig sedan i onsdags, har varit lite lyx faktiskt. Skulle egentligen vara ledig till tisdag men kom upp något på jobb som han måste göra på måndag. Synd eftersom det blir sådant klydd eftersom vi ska vara hos doktorn med Matilda. Har äntligen fått tid till henne nu för att kolla upp hennes huvud. Är sjukt nervös. Och man vill ju ha Fredriks stöd så klart.

Fredrik hämtade sin dotter i onsdags också, hon ska vara här till söndag. Skoj för Matilda hon gillar sin storasyster. Vi har inte hittat på så jätte mycket, mest myst hemma. Ebba följde med till öppna förskolan idag, tyckte hon var kul att se var lillasyster brukar gå om dagarna. Hon ville knappt gå hem, fick typ släpa ut henne =)

Nu ligger Matilda och sover, Ebba sitter och kollar film och Fredrik är och handlar sushi till oss, ovanligt va? Men det är så himla gott.

Träffade min mamma vid 3 tiden, åkte till burlöv center och fikade och skulle hitta varsin partyoutfit tills imorn då vi ska se melodifestivalen på arenan. Tycker inte det finns något speciellt i affärerna nu, modet är inte riktigt min grej. Mycket där man ska visa magen och vem fan vill göra det? hallå har fått barn och är inte 14 år längre.
Men hittade en tröja och en kjol på MQ tillslut i allfall, blev riktigt nöjd nu när jag provade det här hemma med skor och allt, kommer säkert bilder sen

Hoppas alla får en trevlig fredagskväll och helg för det ska jag ha kramelikram

Tröjan kostade 199 kr


Kjolen jag ska ha över kostade 399 kr

Kommentarer
Postat av: Therese med Clara

Fina kläder! Hoppas ni får kul ikväll =)

2011-02-25 @ 21:10:41
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0