Kalas!!

Det blev ingen katt igår hehe, va inte så mycket där som jag trodde, och man kunde inte se så bra för där var rätt mycket folk. Blev lite fattiga i allafall köpte lite blommor och 2 vaser för 139 kr/st. Men superfint blev det =)

Blev ingen tacos igår heller. Blev kinamat 4 små rätter, längesedan man åt det så det var supergott. Kollade Melodifestivalen också. Tycker inte alls det är bra detta året vad tycker ni? Programledarna suger eller ja framförallt hon, visst hon har inte vatt programledare innan men känns väldigt stelt och fjantigt. Inga direkt wowlåtar heller. Ska ju se det live nästa lördag, får se om det är bättre då. Allt är väl alltid bättre live men ska bli skoj i allfall. Jag och min syster gav mina föräldrar det i julklapp så blir vi 4 en riktig ursprunglig familjedag. Ska äta på restaurang innan också, blir jensens, inte vatt där på något år så. Får se om jag hittar någon galaklänning hehe

Idag va jag och trollet på kalas hos clara, blev lek glass och kakor. Och Mer så klart. Matilda verkligen älskar glass hon åt mest av alla. Och Mer gillar hon också drack upp hela ganska snabbt.

Gick hem till mina föräldrar efteråt för dom bor nära, sen skulle vi bjuda dom på tacos. Hehe äntligen åt vi tacosen, supergott var det och trevligt sällskap förståss. Matilda var i sitt essä. Hon är en riktig clown. Hon gömmer sig under sin snuttefilt och går omkring utan att se någo.t Hon går hon in i bord, stolar och kylskåpet och skrattar som bara den. Hon är bäst. Hon gör en så glad alltid

Nu blir det snart solsidan och sen bigbrother, ska bli kul att se, var ju ett tag sedan nu

kram kram


Kommentarer
Postat av: Therese med Clara

Min pappa hade tydligen sett er när ni gick hem till dina föräldrar :P Han bara antog att den kalasklädda tjejen kom från Claras kalas :D Och det var uppenbarligen rätt!



Var riktigt trevligt idag, tack igen för presenten =)

2011-02-20 @ 21:00:28
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Annika

håller med om melodixen..

inte mycket att hurra för...

men blir säkertmycket bättre live....

i alla fall så har du ju stämningen då...

kram

2011-02-20 @ 21:52:29
URL: http://matannika.blogg.se/
Postat av: Mor

Tack för smaskiga tacos. Nu får vi ladda inför lördagen. Kram

2011-02-21 @ 11:41:58
Postat av: Jessica

tycker inte heller melodifestivalen är nåt att hurra för detta året. Och nä Marie är verkligen ingen bra progamledare fattar inte vad hon skulle där och göra. Bätte o ha nån som kan det som gör det hela roligare :)

2011-02-22 @ 14:16:00
URL: http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0