Orolig!!

Var ju på melodifestivalen i lördags, det var skoj att se det live och nästan alla var bra. Antar att det låter olika på tv och live. Hade velat att love generation och linda prichard gick vidare till finalen men dom kom till andra chansen i allfall. Gillade inte Borg alls, han sjöng för nasalt som min mamma sa. Innan festivalen var vi hemma hos mamma och pappa drack lite rose och åt lite ost, sedan begav vi oss till jensens böfhus där vi käkade en 3 rätters middag. Efter festivalen gick vi till fridays och drack drinkar och cider. Blev sjukt trött inte van att vara uppe så länge. Våran taxi för kvällen som var Fredrik körde oss hem vid 12. Sov hemma hos mamma o pappa, var mysigt som förr =)

Idag har vi inte gjort så mycket. Var och fikade på burlöv center och jag handlade lite kläder, tyckte jag var värd det har typ inget i garderoben. Inget passar längre haha tjockis =)

Imorn ska vi till doktorn med Matilda på barnsjukhuset, börjar få ångest nu, blir nog inte mycket sovande inatt. Men ska bli skönt att se vad som kan vara fel. Får hoppas på det bästa

Nu blir det halv 8 hos mig ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gick det bra idag?

2011-03-01 @ 18:09:26
URL: http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0