påsk redan?

Då var det helg, skönt att ha hela familjen samlad igen =) Fredrik var ledig igår , blev en tripp till öppna förskolan, jag skulle till tandläkaren så Fredrik va med henne där så länge tills jag blev klar. Sedan var det dax för att åka till söta Catja för Fredrik skulle klippa sig, själv behöver jag också lite klipp och slingning men får vänta till nästa månad. Har inte så mycket pengar kvar denna månaden, vi har ju betalt resa och haft 2 födelsedagsgrisar.

Idag blir det nog Vellingeblomman, tycker där är så mysigt, dom har en påskutställning där nu. Vet att det är lite tidigt men mysigt ändå. Älskar deras tomteland runt julen. Dom har även en kattutställning där denna helgen, och jag är ju sugen på att skaffa katt. Väldigt bra sällskap när jag är så mycket själv. Dom skulle även ha katter där som behöver nya hem pga vanvård eller liknande. Så får väl se om jag kommer hem med en katt eller inte? =)

Fredrik vill till lekland så får se om vi kan trycka in det i schemat , behöver hitta en födelsedagspresent också. Ska nämligen på kalas imorn hos Clara som fyllde 1 på självaste alla hjärtans dag.

Ser ut att vara väldigt fint väder så synd att vara inne en sådan dag egentligen, men kände lite ute och det var kallt som fan. Längtar så tills det blir varmare, finns mycket mer man kan hitta på då.

Skulle egentligen haft tacomys igår, men när vi hade laggt Matilda var båda så trötta så vi inte orkade laga det, jag vet höjden av lathet, tacos går ju så fort att göra. Blev sushi istället så får äta tacos idag istället

Hoppas alla får en fin lördag kram


Kommentarer
Postat av: syster

Det är ju inte påsk förren i slutet av april så du hinner nog åka o titta på den utsällningen innan dess!!!hihi men det är väl mest katterna som lockar. Måste ändå säga att det var jätte skönt ute

2011-02-19 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0