Snart 1 år sen!

Nu låg jag inne på bb, hade gjort det sen klockan 10 i morse. Hon tittade ut den 11 feb 02:56. Har inte så mycket minnen kvar av den dagen. Kanske tur det. Detta året har gått så otroligt fort, men ändå har man hunnit med en massa. Min flicka börjar bli stor, ingen liten bebis länge. Nu när hon börjat gå, ser hon mycket större ut.

Fredrik kom hem tidigt igår, det var väldigt skönt. Han komemr hem runt halv 10 idag med, så hinner se honom innan man somnar i allfall. Man får ta vara på den lilla tiden man får. Men sen har vi 4 dagar ihop som en hel familj. Ska ha kalas för Matilda på lördag för hela släkten. På söndag blir det några av Matildas kompisar som kommer hit. Så det blir full rulle. Redan stressad av allt man ska ordna. Bakade kanelbullar idag, men som sagt är jag ingen stjärnbakerska, så är lite halvt nöjd med dom.

Pappa kom förbi innan med min favoriträtt, pasta med räkor, mango och chili. Dom är världens snällaste. Kanske lägger ut receptet någon dag. Så tänkte ta ett glas vin till det, tycker jag att jag är värd efter allt denna veckan hehe =)

Precis laggt stumpan nu och när hon vaknar så är  hon hela 1 år gammal, världens sötaste charmigaste lilla
troll.Fattar inte vad vi gjort för att förtjäna dig, du är perfekt, älskar dig till månen och tillbaka.








Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag kommer ihåg. vi skulle väl ha den sista föräldra gruppen den dagen o jag ahd precis pratat me dig på msn o då hade du ont o sa att du inte palla mer så ni skulle åka in :p har gått så sjukt snabbt. Ni frå gratta henne imorgon bitti :)

2011-02-10 @ 19:11:36
URL: http://iiicaa.blogg.se/
Postat av: Martina - Mamma till Ella

Grattis igen till lillgumman! Stooor kram från oss.

2011-02-11 @ 16:59:51
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0