Solsken!

Ja igår fyllde stumpan 1, vi gick till öppna förskolan för hon gillar det så himla mycket. Där sjöng dom för henne hehe =) Sedan åkte vi hem så hon kunde sova någon timme. Sen va det full rulle hela dagen, åkte inom partyland, köpte lite dekorationer till kalasen, vidare mot burlöv center. Där hade vi en mysig fika, Matilda åt både kanelbulle och chokladbulle, hon va i himmelriket =) Sedan köpte jag kalaskläder till henne, en klänning med lilla skutt. Sedan va det storhandling av mat för hela slanten. Hela kvällen sen spenderade jag till att göra pajer, va inte klar försen kvart över 11, hoppade i sängen, och vad händer då, jo lilla stumpan ville inte sova, hon hade nog drömt mardröm, bara skrek och skrek. Tog ca 1 timme att trösta henne. Fick kasta ut Fredrik så jag kunde ha henne i sängen istället. Somnade runt halv 2. Så är lagom trött idag. Skulle egentligen bakat bullar idag, men orkar fan inte så skickade Fredrik till frassetti istället. Fick bli lite fusk där. Ska börja städa nu strax, sedan kommer gästerna runt 4. Tänkte lägga in bilder sen på Matilda från det hon föddes till hon blev 1, när jag har tid vill säga. Sedan kommer väl massa kalasfoton också. Ha en trevlig lördag ute i solskenet kram

Kommentarer
Postat av: syster

Vaaa! Jag som ville ha dina delikata bullar!

2011-02-12 @ 11:55:57
Postat av: Martina - Mamma till Ella

Hihi, ja, dem hade ju super kul också. När ska du skriva på din blogg? ;)

2011-02-15 @ 13:02:28
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/
Postat av: Mor

Här händer inte mycket inne på denna bloggen....

2011-02-16 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0