Blir uppassad

Halloj!!

Blev inget mer skrivande igår, hade så mysigt hemma hos mamma o pappa

Pappa lagade en jättegod pasta med räkor och mango svingott var det, tog receptet direkt
Det ända som är negativt när jag är här är att jag inte äter så nyttigt, men tänkte jag skulle börja stenhårt på måndag, så svårt nu när det är massa helger hela tiden, jag är en för svag människa för det

Mamma tipsade även mig om en sida på nätet där man kan beställa bra mat ifrån, ska nog testa det www.giboxen.se får man det levererat hem både lunch och middag, kanon för mig som aldrig orkar laga mat till mig själv bara, jätte bra pris också 

Min syster ska ha bröllop i sommar så man vill ju gärna gå ner i vikt, prövade min balklänning jag hade i gymnasiet, my god vad ful den va, satt som korvskinn bläää,  nä måste ta tag i det här, man mår inte så bra när man ser ut så 

Inga speciella planer idag, får se hur länge jag stannar här, fredrik kommer tydligen hem imorn vid 4 tiden så det är ju skönt

hörs sen

Kommentarer
Postat av: Annika

tycker du är jättefin som du är....men man måste ju må bra...

kämpa på...

kram

2011-01-06 @ 14:56:48
URL: http://matannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0