Ensamtid!!

Jag vet att jag e kass på att skriva =) Igår ville mannen ha lite ensamtid, så begav mig hem till mina föräldrar, och spenderade hela dagen där. Fredrik gick på någon handbollsmatch på arenan. Matilda är tillbaka till sitt rätta jag, så därför kunde vi gå på öpnna förskolan idag båda två, gillar när Fredrik följer med dit ibland, mysigt. Förstår inte vad jag hade gjort om det inte fanns sådan som babycafe och öf vad skulle man då hitta på?

Har även vatt hos doktorn idag, sådan återkoll efter förlossningen haha liiiiite lång tid efter. Men bättre sent än aldrig eller? Där visade det sig att halva min ringmuskel var helt paj, så det var ju lite mindre kul. Men får tänka positivt att jag har en halva som funkar i allfall =) Det är det downside med förlossningar att sådant kan hända, men tänk vilken underbar varelse man fått så värt det ändå ju. Frågade även om jag kunde föda normalt om jag ska ha en nr 2, hon sa att det fick jag bestämma själv, men att det kan bli sämre ju. Får se vad jag vågar mig på sen

Annars har det inte hänt så mycket, loppans 1års dag börjar närma sig med stormsteg, får nog snart börja ta tag i det

ha det bra kram

Kommentarer
Postat av: diana

jasså har du blogg nu?hihi kul=))

Jo klart alla ammar ju hur dom vill...finns ju ingen regel när man slutar osv..och vill barnet inte flaska är d svårt ju=) Bara jag själv som tycker 4-6mån är nog för mig=)

2011-01-24 @ 20:57:29
URL: http://dianaws.blogg.se/
Postat av: annika

håller med. Tur öf och cafét finns. Är så himla mysigt. Skönt Matilda är bättre. Lite synd om dig tycker jag efter ditt läkarbesök. Men finns nog värre saker. Och en del saker är ju värt allt. :) ha en toppen kväll. Kram

2011-01-24 @ 21:23:37
Postat av: Lina

Vad innebär det? Att ringmuskelen är skadad, kan man inte göra ngt åt det?

2011-01-25 @ 00:16:50
Postat av: elin

Nä det kan man inte göra något åt tyvärr, det får man leva med. Vad det inebär att man har svårare ochhålla sig till exempel och så, just nu har jag inga jätte stora problem men när jag blir äldre kanske det blir värre. Det ända man kan göra är knipövingar så man jobbar upp den lilla delen som finns kvar.

2011-01-25 @ 11:16:47
URL: http://lillamyojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0