Fikat!!

Gick upp tidigare idag för jag skulle träffa kära Angelika på espressohouse för att äta frukost. Va där redan vid 9 för hon skulle hämta hennes andra son klockan 11 på dagis. Det va mycket trevligt, inte träffats på ett tag så hade mycket att snacka om. Får bli lite oftare tycker jag =)

Fredrik är ända uppe i hagfors, han hade inte ens teckning på mobilen där, så inte hört så mycket från honom. Antingen kör dom hem inatt eller sover dom på hotell och kör hem tidigt imorn bitti, sedan är han ledig till fredag då han ska iväg igen lika högt upp, och vara iväg till torsdag veckan därpå. Blir lite tufft ibland när han är iväg så mycket. Men klarar mig alltid =)

Är det någon som har tråkigt någon dag så hojta bara till, är för det mesta bara hemma, hade varit trevligt och träffa lite folk ibland =)

hörs kanske senare

en bild på Matilda och hennes storasyster Ebba

Kommentarer
Postat av: diana

bara smsa eller kom för bi..jag e alltid himma=)!

2011-01-26 @ 00:37:30
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0