Full fart!!

Ja idag har det verkligen vatt en händelserik dag, vaknade runt 8 tiden åt frukost o klädde på oss, sen begav vi oss till öpnna förskolan i vanlig ordning, där var det lek o stoj fram till halv 12, då vi gick hem så Matilda fick sova lite, dock ville hon bara sova 1 timme, lite gnälligare än vanligt har hon varit idag bara för det.

Sen kom tant Linda och höll oss lite sällskap, snackade lite skit, alltid lika trevligt. Förökte få henne att somna en liten stund till men det gick inte, hon har börjat med att hon bara vill sova en gång om dagen nämligen, men det är väl typ nu man brukar vänja dom vid det.

Sen vid 16:30 begav vi oss mot öppna förskolan igen, skulle ha vår sista föräldraträff,lite tråkigt. Men träffar alla på babycafet och öf ändå, vi snackade om seperation och inskolning på dagis, va intressant, man fick lite tips hur man kan förbereda dom för det,om man nu kan vara förberedd på den saken

Nu deckade Matilda i sängen, hon va supertrött, nu är det ensamtid som gäller framför tvn, halv 8 hos mig

Tog tyvärr inga bilder idag, är sjukt dålig på och komma ihåg det, får skärpa till mig på den fronten, alltid roligare med bilder ju

ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man måste se halv 8 hos mig :D

2011-01-12 @ 21:27:21
URL: http://iiicaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja dom leker verkligen bra tsm. Följer efter varandra och så :) kanske kan ses en dag nästa vecka om d e nån dag ni inte har nåt planerat? så kan d får busa lite :p d e ju spec bra på eftermiddan om man nu ska vänja de vid att sova en gång om dan hehe. De vill ju inte sova när man kan leka haha.

Ja jag såg det med. typ som idol fast mat :D roligt tyckte jag

2011-01-12 @ 22:03:48
URL: http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0