Hispig mamma!!

Ja det är jag verkligen, så fort jag hittar ngt fel på Matilda så går jag direkt in på nätet och söker vad det kan vara, varje gång gör jag samma fel. Som tex för en månad sen mätte vi Matildas huvud, då säger läkaren att det inte kan stämma bla bla, då börjar min hjärnverksamhet hitta det värsta, söker o söker o vad kommer upp ju dom värsta sakerna canser hit och invalid dit, Har hittat en knuta på Matildas hals för en dag sedan, vaknade mitt i natten inatt och va tvungen att sätta på datorn för jag skulle söka upp vad det kunde vara? haha jag är inte riktigt klok någontans, då kom det ju upp lymfcanser, hispigare mamma får man leta efter, va ju på öppna förskolan idag så då gick jag in till min sköterska, då lugnade hon ner mig direkt, internet kan vara väldigt bra ,men också en väldigt dålig grej, är det bara jag som gör sånt här??

hörs sen


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Vi kommer gärna till er vill ju kolla hur ni fått det där hemma. inte vatt där sen ni flytta in. o sen så har ni ju lite större med ;) men sen kan ni komma hit och leka nästa gång :)

Hehe men man stirrar lätt upp sig när det gäller de småliven ju. Alltid rädd att d ska va nåt farligt. Fast kim är värre än mig så fort han märker nått ringer han 11 77 :p haha

2011-01-13 @ 21:27:39
URL: http://iiicaa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hej på dig. Vist blir man orolig när de gäller ens barn men så hispig e jag inte. hittar jag något konstigt avvaktar jag, försvinner de ej ringer jag mamma i första hand. men jag kollar hur barnens almänn tillstånd är. kanske har jag varit på akuten mycket med barnen närdom va små så man e van. men nä så hispig bvehöver du inte va. de kan baras göra lill tjejej rädd till sist. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0