ingen bra uppdatering!!

Då va snart denna helgen slut, inte haft ork att skriva, mannen har typ haft mens och jag har typ vatt irriterad på honom haha

Imorn blir det öppna förskolan, ska bli trevligt, sen åker mannen igen, förhoppningsvis med ett bättre humör nästa gång han kommer hem =)

Nästa helg blir det dessutom lite egentid, utan man och Matilda, ska iväg till helsingborg med Mamma, mormor och min syster, ska bo på hotell där och se wallmans show med 3 rätters meny, längtar redan

Betällde tapet till Matildas rum idag, kommer bli så tjusigt, får mannen fixa med när jag e borta nästa helg =)

Ska laga dom lammfärsbiffarna jag fick hemma hos mamma o pappa när jag va där nu i veckan, ska bli gott, kanke skriver ut receptet senare

ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0