Iväg igen!

Har precis kollat på halv 8 hos mig,mitt favoritprogram =). Idag har det inte hänt så mycket, va på öppna förskolan i förmiddags, sen har vi bara slappat hela dagen, va en runda på burlöv center också i vanlig ordning.
Det här med dieten har inte gått så himla bra som jag velat, är för svag för godsaker. Hade gått ner 1 kg förra veckan men helgen förstörde typ allt. Hur ska man göra på helgerna lixom? Antingen bjuder man hem folk eller blir hembjuden hos folk, dricker något glas vin eller annat, äter gott. För att det skulle fungera som man ville skulle man ju behöva låsa in sig själv 1 månad eller 2 och inte träffa någon. Får se om det går bättre den här veckan.

Har inget speciellt inplanerat i veckan, blir öppna förskolan babycafe, kanske träffa någon vän. Fredrik åkte nu vid 7 tiden och kommer nog hem på fredag igen. Va förresten iväg igår och kollade på lite smått o gott till Matildas rum, hittade några lampor, men tyckte dom va lite dyra,så ska nog passa på att önska dom till henne när hon fyller år.

Matilda har även börjat ta flera steg, min duktiga flicka

ha en trevlig kväll

Nu står matilda mer och mer så roligt att se men hon är fortfarande lite feg av sig

Kommentarer
Postat av: Martina - Mamma till Ella

Jaa, hihi jag menade det!:) Gick suuper bra på dagiset och Ella ville knappt gå därifrån. :)

2011-01-18 @ 20:48:57
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0