lungt och skönt

Nu sover mitt lilla hjärta, är så glad att vi fått in så bra rutiner, när hon var liten ville hon inte sova alls, nu lägger jag henne alltid runt halv 7 - 7 sen sover hon till 7-8 tackar gudarna för det =)  Innan tänkte man äsch rutiner behövs väl inte hon somnar väl när hon e trött, men kan säga att det är guld värt  och ha lite ensamtid nu på kvällen tills man ska gå och lägga sig, att bara få vara och inte ha en igel runt ditt ben hela tiden hehe
Imorn ska vi träffa momo (mormor) fika på burlöv center sen ska jag följa med hem och äta och sova där ska bli mysigt ha en trevlig kväll allihopa
kram kram


Matilda har förresten börjat stå mer och mer utan att hålla i sig även tagit typ 2-3 steg till mig hon är så duktig

Nu står matilda mer och mer så roligt att se men hon är fortfarande lite feg av sig

Kommentarer
Postat av: Patricia

Nämen va skoj att du bloggar. Rutiner e faktiskt A & O. Allt blir så mycket lättare och alla mår mycket bättre. Så gullig hon e. Vist e det underbart när dom tar sina första små steg!!!!

2011-01-04 @ 20:10:07
URL: http://foureveryours.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja man behöver verkligen tiden på kvällen. Vi har kommit ut yr rutin nu under jul o nyår + förkylning. men nu får man ta tag i det igen. Somnade tidigare idag än annars iaf :) Duktig hon är som börjat ta steg :) jag tror hon går innan sån 1 års dag :D hur har det gått med hennes huvud?

kram

2011-01-04 @ 21:44:21
URL: http://iiicaa.blogg.se/
Postat av: Syster

hihi!!! kommer ihåg hur du tänkte innan matilda, då sa du alltid att dina barn skulle vara uppe länge så att de sov länge dagen efter!!hihi

tänk så man förändras

2011-01-05 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0