Min duktiga flicka =)

Har som sgat spenderat helgen hos mamma o pappa, mysigt o göra det ibland, när mannen överger oss för jobb. Fredrik ropade på mig häromdagen att jag missade något nere i köket, rusar ner och vad ser jag? jo min söta flicka går omkring i köket helt plötsligt, gissa om jag blev stolt =) Hon har även visat mormor och morfar sina nya trick. Helt sjukt så stolt man kan bli för en sådan sak egentligen, jag menar någon gång ska dom ju börja gå, men man får nästan tårar. Hon är lite vinglig fortfarande och vill bara göra det ibland, men hon ser supersöt ut när hon väl gör det. Hon tycker nog själv också hon är väldigt duktig, för när hon märker att hon går själv lyser hela ansiktet upp som en sol =)

Nu kallar sängen sov gott

Här är hon alldeles nykläckt och nu är hon snart 1 år, sjukt vad tiden gått snabbt


Kommentarer
Postat av: Annika

duktiga lilla matilda....ja, tiden går för fort....kram

2011-01-31 @ 15:37:09
URL: http://matannika.blogg.se/
Postat av: Martina - Mamma till Ella

Så duktig hon är. Jaa ush tiden går verkligen så himla fort! Var inte länge sen hon somnade i ens famn och var så liten. Nu är dem ju Överrallt! Haha. Kramar till er

2011-01-31 @ 19:42:14
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0