Mormor o Morfar!!

Godmorgon, eller ja det har varit morgon för oss ett bra tag, Matilda vaknade 6 idag, hon är jätte förkyld så hon har svårt för att sova just nu. Det är det som är så tråkigt med denna årstiden alla sjukdomar som ploppar upp till höger och vänster. Idag ska jag hem till Mamma o Pappa och sova över där, men först ska vi träffas för en fika på espressohouse. Tror jag får min nya favoriträtt idag räkor med chili o mango o pasta, sjukt gott =)

Nu är det också bestämt vart vi ska åka i sommar och fira bröllop, från början var det tänkt att vi skulle fira i serbien och sedan ta oss vidare mot kroatien. Men nu är det ändrade planer för det var massa klydd med det andra, så nu blir det Nice i franska rivieran, ska bli spännande

Lovade ju att ta bilder på grejerna jag köpte på rusta och chilli så här nedan kommer lite bilder

Hoppas alla har en trevlig helg kram



denna tavlan kostade 99 kr tyckte den var jätte söt ovanför sängen



skulle egentligen ha e stor matta men tyckte det blev ganska fint med dessa små plättarna ska köpa två till dom kostade 29 kr styck på rusta

En jätte bra förvaringslåda från rusta, kommer tyvärr inte ihåg priset men den var inte alls dyr och den rymmer väldigt mycket

denna lampan köpte jag på ikea, inte satt upp den än, men ska ha den brevid sängen, kommer ej ihåg priset här heller


Kommentarer
Postat av: syster

Så fint hennes rum börjar bli!!! härliga färger!!

2011-01-29 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0