Nöjd!!

Fan (ursäkta svordomen) är väldigt stolt över mig själv, måste jag säga. Har lagat nyttig mat till mig själv ngr dagar nu, bland annat omelett till lunchen och en stor sallad till det ,och till middag igår lammbiffar, och idag gjorde jag en kycklingwok med coucous till det, och ovan på allt är det riktigt riktigt gott ockå, till min förvåning
Har även gjort ca 150 situps om dagen,lite armhävningar och lite annat, detta bådar gott =) får vi bara hoppa det ger resultat

Matilda ligger och sover, imorn blir det öppna förskolan på dagen, sen på kvällen är det föräldragrupp, lite dum tid o lägga det mellan 17-18:30 bara, när matilda ska sova vid 18:30, men vill inte missa det, så får rubba lite på rutinerna imorn hehe

Dom ringde imorse och sa att tapeten hade kommit, dom hade beställt den från frankrike, dumma fredrik beställde en rulle för mkt, sura pengar. Men får försöka använda den rullen också på något vis, hittar säkert på något

ha en underbarkväll och kommentera gärna ni som tittar in så blir jag glad =)


Kommentarer
Postat av: syster

men med honom så vet du ju inte om det blir lite fel...hihi

skojade bara!!

2011-01-11 @ 19:24:57
Postat av: Therese med Clara

du kan alltid klä in lådor eller nåt i rummet med tapetrullen som blir över =)

2011-01-11 @ 20:52:21
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Elin

man kan väl inte misslyckas när det inte ens är mönsterpassning

2011-01-11 @ 20:53:39
Postat av: Annika

tapeter skall du alltid fråga mats om...har bra rabatt ju...=)...



du är duktig.... min träning kommer igåg imorgon igen...skönt,,,,



ha det gott

kram

2011-01-11 @ 21:12:36
URL: http://matannika.blogg.se/
Postat av: Martina - Mamma till Ella

Frågat här redan och hon sa att jag får gå på ÖF då Ella lärt sig gå och blivit så stor (?)

2011-01-12 @ 15:49:17
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0