Skrämd!!

Fredrik sa att han inte skulle komma hem igår, utan sova på hotellet och köra tidigt på morgonen idag istället. Klockan 4 inatt öppnar någon dörren till mitt rum, jag blir skiträdd och skriker, tror det är en mördare som kommit in haha men det var ju så klart bara Fredrik, vilken lurifax. Kunde inte somna efter det, så lite trött är man idag

Va nere en stund på öf som vanligt, vet att det blir lite tjatigt att läsa om det varje dag, hehe men det är ju i stort sett det jag gör om dagarna =)

Sedan åkte vi till ikea, gillar egentligen inte att åka dit, för då ve man att man alltid plockar på sig lite här o där,och det blir mycket till slut ändå. Men köpte nya sängkläder till oss, tyckte vi var värda det =) Visst är det så skönt när man har bäddat med nya lakan och örngott. Då sover man som en prinsessa. Handlade även en lampa till Matildas rum och sånt halkskydd till badkaret. Matildas favoritsyssla är ju att bada, men hon halkar alltid, så det var ett bra inköp. Jag beställde tacos till middag idag, men båda är så himla trötta, så vi vet inte om vi ska köpa färdig mat istället får se sen haha

Avslutar med ordet RESPEKT det borde vissa slå upp och se vad det betyder

ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Vilken söt liten tjej du har:)

2011-01-26 @ 19:14:17
URL: http://esmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0