Sönder!

Halloj, kunde inte uppdatera mer igår, Matilda fick tag i datorn så vår dongel gick sönder, men nu har vi fått en ny bra det =)
Fredrik kom hem igårkväll, och idag har han hämtat ebba, hon ska vara här hela helgen med pappa och Matilda, blir mysigt för dom, Matilda blir så glad varje gång storasyster kommer.
Idag får vi besök av Linda, Cristine och deras vän, samt en liten hundvalp, jag kommer smälta direkt, hade jag haft orken och tiden så hade jag med velat ha en liten valp, men får bli senare i livet
Är så glad för min kära väns skull fick reda på en bra nyhet igår, man blir själv också väldigt sugen, men vi får se vad om händer helt enkelt, nu ska jag städa lite innan gästerna kommer

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0