Sorry!!

Förlåt för jag inte uppdaterat på någon dag, vet själv hur störigt jag tycker det är när dom bloggar jag läser, inte uppdaterar. Matilda har vatt lite sjuk, haft hög feber. Vet inte om det beror på tänder eller annat, men hon har vatt lite extra gnällig och mammig, så har inte haft tid helt enkelt. Lovar att bättra mig =)

Va ute och gick en lång runda idag, nu tycker man våren kan titta fram lite eller vad tycker ni?
Har sagt innan att jag gillar när ni kommenterar så fortsätt gärna med det, så blir jag glad =)

uppdaterar mer imorn när det kanske hänt lite mer, har som sagt inte gjort mycket så svårt då

kram på er

Här kommer en gammal bild lite somrig *längtar*




Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja idag fick man lite vår känsla. Snön är nästan borta och det var inte så kallt. Utan skönt väder. Man får lov att glömma bloggen nån gång;) men man kollar alltid var kväll fall de man läser har uppdaterat :) Vi ses imogron :) kram

2011-01-19 @ 23:44:37
URL: http://iiicaa.blogg.se/
Postat av: Mor

Jättefin blogg du har. Puss Mor

2011-01-20 @ 13:03:51
Postat av: Snusmumrik

Hihi ni är så söta på fotot saknar er pöss

2011-01-20 @ 15:33:25
Postat av: Annika

tror minsann Elias är lite förälskad i Matilda..=)

2011-01-20 @ 22:29:26
URL: http://matannika.blogg.se/
Postat av: Hny.

:) Dagens vinnare är

ute på bloggen nu!

Kram/ Hny

2011-01-20 @ 22:32:24
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0