Trött!

Halloj,vi åt ju fondue igår, var väldigt gott. Vi använde buljong, rött vin och lite vitlök. Man kan ju använda olja istället , men tycker nästan det är godare med buljong. Sen gjorde jag 3 såser. En med chili, en med vitlök och en curry/äppel sås. Man skulle gjort dom lite tidigare bara, för gräddfilen tog för mkt av smak av det. Hade det stått några timmar hade dom smakat mer. men gick att äta ändå. Lillfisen somnade redan klockan 6, hon var helt utlsagen av för lite sömn och medicinen tog väl sin kraft också. Alla prickar har i allfall försvunnit idag. men hon är fortfarande väldigt trött.

Idag händer inte så mycket, har haft fika besök innan idag med goda semlor, Matilda fick en chokladboll, hon blev jätte lycklig hehe =)

Får se vad det står på menyn idag, jag är typ sugen på allt och inget, hatar när jag inte vet vad jag vill ha till middag. Någon som har någon bra ide eller ett bra recept så säg gärna till??

Hörs sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0