Utslag!!

Va på babycafet igår, för tyckte Matilda verkade må mycket bättre, ingen feber och så. Märkte på henne att hon inte riktigt va sig själv, va mer tillbakadragen. När jag ska byta blöja ser jag att hon börjat få massa utslag över hela magen och i nacken stackars lilla flicka. Hon har sovit jätte dåligt inatt börjat klia på dom också, så tänkte vi måste ringa idag och höra vad det kan vara i allafall, dom på 1177 trodde det kunde vara någon allergisk reaktion så har fått en tid nu klockan 3. Får vi hoppas dom hjälper oss med något som kan lindra klådan i allfall, vill ju inte hon ska riva sönder sig själv.

Annars var det ganska lite folk på babycafet igår faktiskt, lite tråkigt, men folk hade väl annat för sig. Tror Matilda har en liten beundrare där hihi så söt han är, tittar på Matilda hela tiden o försöker flirta lilla elias =)

Fredrik kom hem igårkväll också, så skönt att ha han hemma, speciellt nu när hon är lite krasslig. I helgen vet jag inte vad som händer, kanske ska äta fondue ikväll bara jag o Fredrik, ha det lite mysigt. Han överraskade mig imorse med frukost på sängen, hade han stått o bakat scones haha så söt, tyvärr smakade dom mindre bra. Men det är tanken som räknas eller hur? hihi

Vad ska ni hitta på i helgen?

Hörs sen, här kommer en bild när vi precis hade träffats och va nyförälskade haha nu är det andra bullar ;)


Kommentarer
Postat av: Martina - mamma till Ella

Naw stackars liten. Hoppas det snart går över.

Vadå? Är ni inte fort nyförälskade?;) här svävar man ju på moln varje dag!;)



Ha en mysig helg. Kram

2011-01-21 @ 14:47:00
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/
Postat av: Therese med Clara

Usch stackars matilda =( Hoppas det snart blir bättre!

2011-01-21 @ 20:08:40
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0