Dagis!!

Halloj, inte skrivit på ett tag, blir så ibland. Så vad har hänt i vårt liv? I fredags gjorde vi inte så mkt, Fredrik jobbade hela dagen. Skulle egentligen träffat Martina och Ella och gå på Lekland men hon ville umgås med familjen istället, vilket man kan förstå när hon börjar jobba snart. Synd dock för vi inte träffars så himla mkt och blir väl ännu mindre nu med jobb och så.

 I lördags var det jätte härligt väder ute så vi begav oss in till stan och strövade omkring lite. Köpte även en jätte cool keps till matilda, hon passar verkligen i sånt. Själv kan jag inte ha sånt ser jätte dumt ut. Sedan när vi kom hem tog Fredrik Matilda och begav sig till affären han skulle överraska mig med en middag sa han. Så satte mig vid datorn lite och slappnade av, sen när han kommer hem kommer han upp med ett glas vin till mig och en liten tapas tallrik. Kände mig som en prinsessa =) Va jätte gulligt gjort. Fick inte ens gå ner på nedanvåningen för att se vad han gjorde, då blev han sur hehe. Va sjukt gott det han gjorde Lammytterfile med vitlöks och chillifriterade potatisklyftor och en god krämig kantarellsås till det. Så det gjorde han verkligen bra han kan om han bara vill =) Sedan kollade vi så klart på melodifestivalen. Tyckte det var många bra i år men höll på theMoniker och dom kom ju 3a så är nöjd. Tycker saade är duktig också.

I söndags begav vi oss till Barnens lekland och lekte av oss sedan blev det söndagsmiddag på IKEA. Hittade 2 jätte fina tavlor till Matildas rum, blev jätte bra.

Idag har vi vatt och besökt ett dagis, följde med en tjej jag precis lärt känna från öppna förskolan, hon skulle börja skola in sin son, så passade på att följa med. Tack så mkt. Kände inte riktigt att det var ett dagis för mig så får leta vidare. Tyckker det är viktigt att man ska klicka med fröknarna och ha en bra magkänsla när man går därifrån. Och det hade jag inte idag. Fredrik har även ringt ett annat privat dagis idag. men skulle återkomma i eftermiddag så får vi se om vi kan komma och besöka det.

ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Therese med Clara

vilken privat är det ni ska besöka? Jag tänkte också ringa runt till lite dagis nu i veckan och besöka dem.

2011-03-14 @ 16:51:24
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0