fika!!

Shit vad det blåser ute, storm för fan =) Här där jag bor blåser det ännu mer också för är helt öppet med massa fält och så, trodde jag skulle blåsa iväg, kändes som jag inte kom någonvart när jag var på väg hem. Va på öppna förskolan i förmiddags, sedan gick jag och en tjej som heter Sandra till burlöv center för att kolla i lite affärer och fika. Precis lärt känna henne, en mkt trevlig och söt tjej. Alltid skoj med nya bekantskaper =)

Den vårjackan jag köpte förra veckan är på halva priset nu hur störigt är inte det på en skala? Funderar på att lämna tillbaka den och köpa den igen ändå 200 kr man tjänar hehe =) Längtar skitmycket till lördag då jag och fredrik ska till Helsingborg och mysa på hotell och se wallmanshowen. Ska bli riktigt skoj bara jag och han. Behöver vi.
Ska bo på ett hotell som heter Viking
http://www.hotellviking.se

Nu ska jag strax bada Matilda sen blir det läggdags för henne ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: sandra

jag är jätte glad att jag har fått lära känna dig:D

2011-03-18 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0