Helgen!!

Haha glömmer bort att jag har blogg ibland, men känner att det är roligare om folk kommenterar lite så man får lite feedback, då hade jag nog skrivit lite mer =)
I fredags var vi på kalas hos Matildas kompis Nikki, hon fyllde 1 år. Matilda valde jätte fina kläder till henne. Blev en mimmi pigg tröja och vita leggings med silvirga prickar på. Hon har smak redan =) Matilda är som sgat galen i kakor och glass så blev massa frossande, ville även dela med sig med sin bordsherre Max, dom gav varandra grejer hela tiden, såg väldigt sött ut =)
På kvällen hade vi bjudit hem mina föräldrar på födelsemiddag för Fredrik fyllde hela 26 år, han bjöd på lamm och kantarellsås var mkt mumsigt. Har en duktig man.
På lördagen kom min syster med familj för att passa Matilda. Fredrik och jag skulle åka till helsingborg och bo på hotell. Hade tur med vädret var strålande sol. Vi bodde på ett jätte mysigt hotell, var nog den skönaste sängen jag någonsin legat i. Vi gick fört och lunchade på ett ställe jag visste hade jätte god mat. Fredrik åt en kyckling nacho tallrik och sa att det var det godaset han ngnsin ätit. själv blev det en macka med oxfile och soltorkade tomater mkt mumsigt =) Vi drack ngr öl till det så klart. Sedan begav vi oss till hotellet och satte oss i hotellbaren där vi drack ngr glas till sedan var det dax att göra sig iordning inför kvällen på wallmans. Sjukt bra show och jätte god 3 rätters meny. Fredrik hade jobbat mkt i veckan så han va lite trött och blev lite för fort berusad men annars var allt toppen. Vaknade dagen efter och åt en god frukostbufe, skönt att kunna äta i lugn och ro. Sedan begav vi oss hem igen. Var fint ute även denna dag så vi åkte in till stan på lekplatsen vid bibilioteket. Matilda tycker det är jätte skoj att sitta i sandlådan och leka. Ngn som vet ngn annan bra lekplats man kan åka till?

Igår gick vi ut lite här på gården och lekte, va massa barn ute, längtar till det blir så varmt så man kan sitta där hela dagen och njuta av vädret och Matilda kan vara ute hela tiden, utan den klumpiga overallen.
Idag blir det att vara ute på gården också ska iväg och handla lite på netto också. Mamma och Pappa kommer och hälsar på ikväll, så får ju bjuda på något =)

Hörs senare kram

Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Lekplatsen vid kungsgatan (pauli kyrkan) har min tjejer väldigt roligt på, annars är det ju alltid folkets park- lekplats och djur på samma ställe, kan inte bli bättre:)

Skönt med lite egentid i helgen:)

2011-03-22 @ 19:12:37
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu får du skriva något nytt, jag har varit härinne fem ggr idag och kikat. Puss och kram Mor

2011-03-28 @ 16:55:27
Postat av: Martina

Haha, eller hur! En jääkla underbar semester :) Grattis igen!!

2011-04-11 @ 16:31:38
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0