Lättskrämd!!

Då var snart den här helgen slut, härligt det varit med lite sol. Vi hade en underbar frukost i en hörna där det var lä i trädgården igår, satt där och hade riktigt mysigt. Sedan när trollet vaknat, skulle vi gå en runda runt gården med Matilda. Hon har fått för sig att hon inte kan gå när hon har overall på sig, visst det är rätt så klumpigt med så mkt kläder. Så hon stod bara stilla fick bära henne runt istället hehe. Igår blev det även tacos som vanligt och kollade melodifestivalen. Sedan skrämde min sambo mig så jag började gråta haha så snäll man har jag. Han knackade under vardagsrumsbordet så jag tyckte det lät som ngn knackade på rutan. Han säger var nog hos grannen, blir ändå rädd. Sedan går han upp på ovanvååningen o kommer ner snabbt igen o säger att det står ngn i vår trädgård längst bort vid garagen. Blir ännu mer rädd och springer ut i köket. Får typ panik. Sedan går jag upp för att kolla om där verkligen stod ngn i trädgården. Ser så klart ingen så ropar på Fredrik att jag inte såg ngn. Helt tyst är han säger inget så jag bröjar gå ner mot trappan då stänger han av all el. Då fick jag panik o började gråta hahaha. Schysst va? Han i ett nötskal. Hatar sånt.

Har fortfarande men från när jag var lite mindre och jag och min syster sitter och kollar tv i vardagsrummet plötsligt hoppar det in ngn med en screammask från altandörren. Hade en svart rock på sig också. Jag skrek så mycke så pappa fick slita av sig masken darrade och grät typ en timme efter. haha har ni varit med att ngn skrämt er på ngt sätt?

Idag kom Mamma och Pappa förbi en stund och vi grillade i trädgården, satt där ute tog en öl till det var så himla mysigt. Matilda tyckte också det var jätte gott. Att ngt så enkelt kan bli så gott. Tror det är mysfaktorn som gör det att man äter utomhus och så

Ikväll är det big brother, och en hunk ska komma in, har röstat på Martin känner han sen jag var liten och hängde i vellinge hehe

ha en bra kväll kram






Kommentarer
Postat av: Anonym

Rocken var brun/beige o inte svart!!! Kommer du inte ihåg eller du han väl knappt se den!!hihi

Du är rolig du!!

2011-03-06 @ 19:21:16
Postat av: diana

men fyyy vad rädd jag blivit!!!hahaha

2011-03-09 @ 23:09:52
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0