HaHaHa

Haha måste berätta om en sak som hände häromdagen, var och handlade gröt och våtservetter till Matilda på Netto, kommer ut till cykeln. Då kommer det fram en liten flicka och börjar ställa massa frågor om Matilda, till slut säger hon det ser ut som du ska ha en till, ska du det? haha skitsur blev jag och sa NÄÄÄ och cyklade iväg snabbt som tusan. Fast tycker det är rätt så kul nu i efterhand, barn är ju så himla ärliga och säger precis vad dom tänker och tycker. Så där gick varningsklockan ännu en gång upp för mig att jag måste ta tag i detta, sen när jag e slank och fin borde jag kansk tacka den lilla flickan med den dumma kommentaren =)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha fast så stor är du faktiskit inte :)

2011-05-06 @ 12:19:23
URL: http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0