OJ OJOJ!!!

Hahah sjukt länge sedan jag skrev, måste vara en månad sen typ. Inte haft motivation till att skriva alls, får se hur länge det vara den här gången =)

Så vad har hänt sen sist? Ja inte mkt ,jag lever i min mammabubbla fortfarande, vatt sjukt härligt väder typ 2 veckor i sträck, då har jag och Matilda varit ute från det vi vaknat tills hon gått och laggt sig, hon älskar verkligen att vara ute. När vi går upp på morgonen, det första hon gör är att hämta sina skor. Hon har fått lite fin färg på sina händer och i ansiktet, smörjer in henne ,men svårt att undvika när man är ute så mkt. Ett väldans humör har lilla loppan fått också. ibland slänger hon sig ner på golvet o skriker när hon inte får som hon vill. Undra vart hon fått det ifrån? måste vara av sin kära pappa. Ja ngt måste hon ju fått av honom också hihi ;)

Vad har mer hänt, jo jag och min mamma och min syster hade en trevlig tjejhelg där vi var i stan hela dagen, satt och njöt av det fina vädret på lilla torg. Kollade i affärer efter klänning till bröllopet i sommar, Mamma hittae en jätte fin klänning men jag hittade ingenting, allt jag prövade va för litet, jag menar så jävla tjock är jag inte men kunde inte ens ha storlek 44 på H&M sjukt konstigt, kände mig som en sumo jag menar hade 34 innan och komemr inte i 44 nu? Nä måste vatt fel på storlekarna. Men H&M har faktiskt väldigt konstiga storlekar.

Inte nu i helgen men förra helgen var vi i skånes djurpark med kära Martina och Martin och söta Ella, hade en underbar dag med picknick, trevligt sällskap, vin, massa djur, och till slut avslutade vi dagen med att grilla korv. Underbar dag

Nu i helgen va vi på 25 + 30 års fest i Lödde, hos Martin och Martina. Va en jätte trevlig kväll med massa god mat, blev svinmätt, sedan tipsrunda med ngt konstiga men roliga frågor. Mitt lag kom 2a tack vare vårt namn, kommer ej ihåg vad vi hette. Sedan blev det lite drinkar och massa musik och minglande. De gjorde ni bra =)

Har även köpt kort på 24 seven, ägde inga skor så åkte till stadium och handlade det billigaste paret endast 299 kr ett klipp, väldigt sköna var dom =) handlade även ett träningslinne ocvh sedan cyklade jag o träna. Måste säga att det var grymt skönt, så här ska det tränas så fort jag bara kan, när jag får barnpassning eller så fort Fredrik är hemma, nu är det dax att komma i storlek 34 igen hehe nää men ska  bli av med 7-8 kg så blir jag nöjd.

hoppas ni får en trevlig kväll kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0