Veckan och helgen!!

så vad har hänt denna veckan?? I tisdags var Fredrik ledig från jobb så då blev det lekplatsen vid Biblioteket, Carro och lilla Wilda kom också dit sedan bestämde vi oss för att gå till tallriken och grilla, så Fredrik åkte iväg och handlade och jag och carro gick hem till henne, gjorde lite mat till småflickorna sedan begav vi oss dit, var grymt härligt väder, var supermysigt, Carro och jag drack ngr glas vin också. Blir oftast som bäst när man gör sådana spontana saker, hoppas på fler sådana grejer nu i sommar

Annars har det varit mkt ute på gården här vi bor och massa lek med Matilda. Hon har kommit in i en period nu där hon ska gå fram till alla och kramas, innan var hon jätte blyg så det är väl bara bra =)

Va ju eurovision igår, innan det skulle Fredrik komma på den smarta iden vem som kunde göra flest armhävningar, jag vann och då börjar han brotta ner mig. När jag ska ta mig upp råkar jag trilla så jag får hela kroppsvikten på min tumme. Gjorde sjukt ont o knäckte till. Men tyckte det var fjantigt att åka till akuten för det så tänkte jag skulle se hur det var dagen efter istället. Gällande eurovision så var det ju grymt spännande hade sjukt ont i magen satt på helspänn hela tiden. Gillade ej det vinnande bidraget men det var skoj att sverige fick en bra placering =)

Idag åkte jag in till akuten istället fastän jag tyckte det var töntigt, så röntgade dom den. Som tur var så va ingen brutit men va en kraftig stukning och ngn blödning så blir bandage 1 veckan fram. Så går det när man har skoj =)

Idag är det utröstning på big brother, vem tror ni åker? jag tror Sara eller gurkan men jag vill att Madde åker


ha en toppen kväll puss o kram


Kommentarer
Postat av: Mor

Stackars dig, hoppas det är lite bättre idag.

Bra att Madde åkte.

Hoppas ni får en mysig vecka fastän du har ont i tummen.

Krama Matilda från mormor.

Puss puss

2011-05-16 @ 07:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0